mucize formül bal

Haberler / oktay usta Yorum Ekle

Yeni Zelandalı bilim adamları tarafından yapılan araştırma balın yaşlanma etkilerini geciktirdiğini ortaya koydu.

Yeni Zelandalı bilim adamları tarafından yapılan araştırma balın yaşlanma etkilerini geciktirdiğini ortaya koydu. Waikato Üniversitesi uzmanlarına göre düzenli olarak bal tüketenlerde erken yaşlanmaya sebep olan stres seviyesi düşüyor ve hafıza güçleniyor. Bu etki balda bulunan güçlü antioksidanlar sayesinde oluyor.

Okunma sayısı : 9006 defa

Benzer Yemek Tarifleri

Tarif için yorum gönder

Entries RSS Comments RSS Giriş